3dweb

Természetesen nem kötelező elfogadni az oldal által használt cookie-kat, bár ezek a látogatók számának mérését segítik elő, és semmilyen formában nem tárolnak személyes adatot a felhasználóról.
A cookie használatról bővebben a Cookie Információk menüpont alatt olvashat.
Néhány másodpercen belül újra megjelenik a főoldal, amennyiben mégis el szeretné fogadni a az oldal által használt cookie-kat, akkor kattintson az alsó sávban az 'Elfogadom' gombra.

Copyright © 2018 Dr. Ónodi Szűcs Attila

Projektek

Böngésző alapú 3d megjelenítésre irányuló korábbi erőfeszítéseim (2005 - 2018).

...

Virtuális Kossuth tér

A Hódmezővásárhely - Virtuális Városközpont projek 2005-ben zárult, az elsődleges célja egy interaktív 3d alapú modelltér megalkotása volt. A megjelenítést böngésző plugin segítségével a VRML szabvány biztosította

...

Köztársaság tér 2007

A mindszenti Köztársaság tér vizualizációja a vásárhelyi Virtuális Városközpont alapján készült el. A VRML szabvány mellett készült egy kísérleti változat, mely Java környezetben futott.A mindszenti Köztársaság tér vizualizációja a vásárhelyi Virtuális Városközpont alapján készült el. A VRML szabvány mellett készült egy kísérleti változat, mely Java környezetben futott

...

Virtuális Őszi Tárlat

A 60. Őszi Tárlatott bemutatott alkotások megtekinthetők böngészőben a webgl szabványt használva. A megjelenítés a Three.js nevű fejlesztői környezetet használja.

...

Ifjúsági Park

A 2005-ben lebontott és közel harminc évig sport- és szabadidőközpontként működő létesítmény virtuális rekonstrukciója.

Rólam

2004 óta foglalkozok 3d modellezéssel és azóta is töretlen a lelkesedésem a térhatású megjelenítési technológiák iránt. Az utóbbi években a HTML5, WebGL,és Javascript területén szereztem tapasztalatokat.

Ki is vagyok?

A nevem Dr. Ónodi-Szűcs Attila, végzettségemet tekintve informatikus és jogász vagyok. Tapasztalatokkal rendelkezem az oktatás, az IT megoldások, a 3d alkalmazások, a webdesign, és a jog területén.

Miért a 3d alapú megjelenítés?

Napjainkban egy térbeli terület valós megjelenítéséhez leginkább rögzített pozíciójú panoráma képeket alkalmaznak, ugyanakkor a jelenlegi technológiák segítségével akár egy böngészőben bármilyen plug-in telepítése nélkül ténylegesen bejárható modellterek jeleníthetők meg.

Inspirációk és források

Korábbi munkáim

Képek a korábbi munkafolyamatokból, a teljesség igénye nélkül