3dweb

Természetesen nem kötelező elfogadni az oldal által használt cookie-kat, bár ezek a látogatók számának mérését segítik elő, és semmilyen formában nem tárolnak személyes adatot a felhasználóról.
A cookie használatról bővebben a Cookie Információk menüpont alatt olvashat.
Néhány másodpercen belül újra megjelenik a főoldal, amennyiben mégis el szeretné fogadni a az oldal által használt cookie-kat, akkor kattintson az alsó sávban az 'Elfogadom' gombra.

Copyright © 2018 Dr. Ónodi Szűcs Attila

Projektek

Böngésző alapú 3d megjelenítésre irányuló korábbi erőfeszítéseim (2005 - 2020).

...

Virtuális Kossuth tér

A Virtuális Városközpont projekt 2005-ben zárult, melynek eredménye egy (VRML plugin-nal rendelkező) böngésző segítségével bejárható 3d alapú interaktív modelltér lett.

...

Köztársaság tér 2007

A mindszenti Köztársaság tér vizualizációja a vásárhelyi Virtuális Városközpont alapján készült el. A VRML szabvány használata mellett készült egy JAVA alapú kísérleti változat is.

...

Őszi Tárlat

A LX. Őszi Tárlaton (2013.10.06. - 12.04.) bemutatott festmények megtekinthetők böngészőben a webgl szabványt használva. A megjelenítés jelenleg javascript alapú fejlesztői környezetet használ.

...

Ifjúsági Park

A 2005-ben lebontott, és több mint harminc évig sport- és szabadidő központként működő létesítmény webgl alapú virtuális rekonstrukciója. A létesítmény helyén ma a Family Center bevásárlóközpont áll.

...

Lakóépület bemutató

Lakóingatlan kültéri és beltéri virtuális rekonstrukciója. A külső nézet mellett a helyiségek felülnézeti megjelenítése és virtuális bejárhatósága is biztosított.

Rólam

2004 óta foglalkozok 3d modellezéssel és azóta is töretlen a lelkesedésem a térhatású megjelenítési technológiák iránt. Az utóbbi években a HTML5, WebGL,és Javascript területén szereztem tapasztalatokat.

Ki is vagyok?

A nevem Dr. Ónodi-Szűcs Attila, végzettségemet tekintve informatikus és jogász vagyok. Tapasztalatokkal rendelkezem az oktatás, az IT megoldások, a 3d alkalmazások, a webdesign, és a jog területén.

Miért a 3d alapú megjelenítés?

Napjainkban egy térbeli terület valós megjelenítéséhez leginkább rögzített pozíciójú panoráma képeket alkalmaznak, ugyanakkor a jelenlegi technológiák segítségével akár egy böngészőben bármilyen plug-in telepítése nélkül ténylegesen bejárható modellterek jeleníthetők meg.

Inspirációk és források